+
Mit keressek?
Hol keressek?
Paraméterek
Gyártók
Ár szűkítés

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:

Hogyan todok egyedi szöveget vagy grafikát gravíroztatni egy általam kiszemelt termékbe?

Első körben érdemes megrendelni a terméket. A rendelésszám ismeretében a "NAVIGÁCIÓ / GRAVÍROZÁS SZÖVEGE ŰRLAP" menü alatt az űrlap segítségével és annak elküldésével a rendeléshez tartozó gravírozás is megrendelt státuszú lesz. Amennyiben a kiválasztott termék árában nincs benne a gravírozás díja, ezt követően válaszként egy pontos árajánlattal fogunk rövid határidőn belül jelentkezni. Az ajánlat elfogadása vagy elutasítása után állítjuk a megrendelést a megfelelő státuszúra.  A "TERMÉKEK / GRAVÍROZÁSI DÍJAK" menüpont alatt talál egyéb információt a tágyban.

Hogyan tudom az itt rendelt bélyegzőm szövegét legegyszerűbben és lekövethetően megadni Önöknek?

Első körben itt is a bélyegző kiválasztás és megrendelése a fontos, hogy rendelkezzünk egy rendelésszámmal. Ezt aztán a "NAVIGÁCIÓ / BÉLYEGZŐ SZÖVGE ŰRLAP" menüpont alatti űrlap kitöltésénél felhasználva a későbbiek során egymáshoz tudjuk kapcsolni az űrlapot és a megrendelt bélyegzőt. Az űrlap kitöltése rendkívül egyszerű, ahány soros bélyegzőt rendelt, annyi vagy annál kevesebb sort kell kitölteni a megfelelő szövegrészekkel.

Hogyan tudok egy képet vagy egyedi grafikát elküldeni a megrendeléshez és milyen feltételeknek kell megfeleljen a fájl?

Az átküldött fotó vagy grafika szinte bármilyen általában használt kiterjesztésű fájl lehet, mint pl.: JPEG, PNG, GIF, CDR, AI, PDF, stb...). A lényeg mindig az lesz, hogy milyen minőségű, mert minél jobb a kép, annál szebb, jobb és élvezhetőbb lesz a végtermék. A tapasztalat azt mutatja, hogy egy 100-200 kb-os kép éppen a határon mozog, tehát a javaslatom a legalább 7-800 kb-os de inkább 1 Mb feletti képméret.

A honlapunkon jelenleg nincs lehetőség közvetlen képfeltötltésre, de a számos helyen megtalálható e-mail címünkre bármikor elküldhető (info@heligo.hu). FONTOS! A legjobb megoldás, ha a képet egy megrendelésszámmal párosítja, azaz a tárgyban vagy a szövegrészben hivatkozik a már megrendelt termék rendelésszámára. Ez a legbiztosabb megoldás, hogy az e-mailen hozzánk elküldött fájlt precízen be lehessen azonosítani.

Hogyan és mikor lehet személyesen átvenni a megrendelt termékemet?

Áruházunkban található néhány termék, amelyet vagy a mérete vagy a sérülékenysége miatt nem tudunk futárnak átadni. Ilyen esetekben - és persze akkor is, ha valaki maga határoz úgy, hogy inkább személyesen venné át a terméket - az "INFORMÁCIÓ / ÁRUHÁZ INFORMÁCIÓ" menüpont alatt a személyes átvételi címen és alatta található nyitvatartási időben megteheti. A rendelés beérkezését követően legyártjuk a terméket és minden esetben értesítést küldünk a termék átvehető státuszról.

Mikor hozza ki nekem a futár a megrendelt termékemet?

Késztermék rendelése esetén a megrendelést követően általában 2-3 munkanappal kell számolnunk. Amennyiben egyedi, kézműves termék a megrendelt ajándék, úgy annak elkészítési ideje is hozzáadódhat, de ez általában a plusz 1-2 napot sosem haladja meg. A túlterhetl időszakokban, mint pl. a karácsony előtti 1-1,5 hónap arra kell számítani, hogy ezek a számok lehetnek nagyobbak.

Kapcsolat

  • 2370 Dabas, Bartók Béla út 72.
  • +36703314151
  • info[kukac]heligo.hu

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.